Умови проведення конкурсного прийому (співбесіди) до 1 класу

В процесі співбесіди, яка проходить в присутності одного з батьків, визначається:

1. Сформованість мотиваційній готовності у дитини до навчання.

Після розповіді певної маленької історії, дитина повідомляє що б саме вона зробила, якби ця історія відбулася з нею.

2. Слухове сприйняття.

Дитині пропонується 4 картинки. З них потрібно вибрати ту, на якій зображено предмет, назва якого починається з того самого звуку, що і слово, яке вимовляє психолог.

3. Розвиток короткочасної та довготривалої пам'яті.

Дитині пропонується вивчити поетапно один чотиривірш, який необхідно запам'ятати й повторити через деякий час.

4. Вивчення розвитку інтелекту дитини.

Дитині пропонуються малюнки з фігурами, які пов’язані між собою певною залежністю. Однієї фігури не вистачає. Треба її знайти серед запропонованих нижче інших фігур.

5. Вивчення вербально-логічного мислення.

Дитині в запропонованих словах треба знайти ті, що можуть бути поєднаними між собою чимось спільним, а також одне слово яке відрізнятися від інших. Треба пояснити чим воно відрізняється від інших.

6. Вивчення розвитку мови.

Дитині пропонується скласти з певного набору слів речення або декілька речень.

7. Вивчення особливостей розвитку довільної уваги, просторового сприйняття та тонкої моторики руки.

Дитині пропонується за зразком намалювати картинку, яку вона бачить на представленому їй малюнку.

Кiлькiсть переглядiв: 17