Діагностичні завдання конкурсного прийому

до І класу на 2016/2017 н.р.

В процесі співбесіди, яка проходить в присутності одного з батьків, визначається:

1. Сформованість мотиваційній готовності у дитини до навчання.

Після розповіді певної маленької історії, дитина повідомляє що б саме вона зробила, якби ця історія відбулася з нею.

2. Слухове сприйняття. Дитині пропонується 4 картинки. З них потрібно вибрати ту, на якій зображено предмет, назва якого починається з того самого звуку, що і слово, яке вимовляє психолог.

3. Розвиток короткочасної та довготривалої пам'яті.

Дитині пропонується вивчити поетапно один чотиривірш, який необхідно запам'ятати й повторити через деякий час.

4. Вивчення розвитку інтелекту дитини.

Дитині пропонуються малюнки з фігурами, які пов’язані між собою певною залежністю. Однієї фігури не вистачає. Треба її знайти серед запропонованих нижче інших фігур.

5. Вивчення вербально-логічного мислення.

Дитині в запропонованих словах треба знайти ті, що можуть бути поєднаними між собою чимось спільним, а також одне слово яке відрізнятися від інших. Треба пояснити чим воно відрізняється від інших.

6. Вивчення розвитку мови.

слів речення або декілька речень Дитині пропонується скласти з певного набору.

7. Вивчення особливостей розвитку довільної уваги, просторового сприйняття та тонкої моторики руки.

Дитині пропонується за зразком намалювати картинку, яку вона бачить на представленому їй малюнку.

Кiлькiсть переглядiв: 206